Každý je na něco chytrý / jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence ; z anglického originálu ... přeložil Martin Škapa ; ilustrace Marieka Heinlen
Být inteligentní znamená víc než jenom dostávat ve škole dobré známky, řešit rychle matematické úlohy a naučit se nazpaměť co nejvíc faktů. Znamená to víc než mít jen vysoké IQ. Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, "na co jsou chytré" a jak mohou své předno...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | , |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2011
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Témata: |
pedadogika
> výchova
> děti
> školní věk
> inteligence
> talent
> rozvoj osobnosti
> nadání
> populárně naučné příručky
|
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
LEADER | 02239nam a2200265 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 4220200000040635 | ||
005 | 20170717203723.0 | ||
008 | 000518s2011----xr ---------u-------cze-d | ||
020 | |a 978-80-262-0019-2 : |c 120.00 Kč | ||
040 | |a |e AACR2 |b cze | ||
041 | 1 | |a cze |h eng | |
100 | 1 | |a Armstrong, Thomas, |d 1951- |7 xx0144580 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Každý je na něco chytrý / |c Thomas Armstrong : |b jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence ; z anglického originálu ... přeložil Martin Škapa ; ilustrace Marieka Heinlen |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Praha : |b Portál, |c 2011 | ||
300 | |a 253 s. : |b il. | ||
520 | 2 | |a Být inteligentní znamená víc než jenom dostávat ve škole dobré známky, řešit rychle matematické úlohy a naučit se nazpaměť co nejvíc faktů. Znamená to víc než mít jen vysoké IQ. Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, "na co jsou chytré" a jak mohou své přednosti využít k tomu, aby se rozvíjely i v jiných oblastech. Pracuje s osmi druhy inteligence, jak je formulovala teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera. Děti mohou zjišťovat, jestli jsou "chytré na slova", "hudebně chytré", "chytré na logiku", "obrazově chytré", "tělesně chytré", "chytré na lidi", "chytré na sebe" či "chytré na přírodu". Dobře strukturovanou knihu mohou využít nejen děti samy, ale i rodiče, pedagogové a vychovatelé, kteří se v individuálních i skupinových programech zaměřují na všestranný rozvoj dětí a chtějí je podpořit v tom, že každé z nich má nějaké přednosti a svůj způsob, jak se rozvíjet v oblastech, v nichž se mu zatím moc nedaří. | |
653 | |a pedadogika |a výchova |a děti |a školní věk |a inteligence |a talent |a rozvoj osobnosti |a nadání |a populárně naučné příručky | ||
700 | 1 | |a Heinlen, Marieka |7 xx0146654 |4 ill | |
700 | 1 | |a Škapa, Martin |7 xx0146471 |4 trl | |
765 | 0 | |t You're smarter than you think | |
910 | |a ABG507 | ||
999 | |c 34038 |d 34038 | ||
942 | |c KN | ||
993 | |0 0 |1 422020062731 |4 0 |6 PA_37_000000000000000 |7 0 |9 41707 |a 120.00 |b 0 |c 62731 |d 2015-05-18 |e 7 |f M |g PA 37 |h 120.00 |i Jiří Pařízek,Opatov 95,588 05 Dušejov |j 18 |l M |m 9 |r 2024-02-01 |s 2023-10-30 |t 5 |w 2017-04-03 |y KN |z PA |