Každý je na něco chytrý / jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence ; z anglického originálu ... přeložil Martin Škapa ; ilustrace Marieka Heinlen

Být inteligentní znamená víc než jenom dostávat ve škole dobré známky, řešit rychle matematické úlohy a naučit se nazpaměť co nejvíc faktů. Znamená to víc než mít jen vysoké IQ. Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, "na co jsou chytré" a jak mohou své předno...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Armstrong, Thomas, 1951- (Autor)
Další autoři: Heinlen, Marieka (Ilustrátor), Škapa, Martin (Překladatel)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Praha : Portál, 2011
Vydání:Vyd. 1.
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 02239nam a2200265 a 4500
001 4220200000040635
005 20170717203723.0
008 000518s2011----xr ---------u-------cze-d
020 |a 978-80-262-0019-2 :  |c 120.00 Kč 
040 |a   |e AACR2  |b cze 
041 1 |a cze  |h eng 
100 1 |a Armstrong, Thomas,  |d 1951-  |7 xx0144580  |4 aut 
245 1 0 |a Každý je na něco chytrý /  |c Thomas Armstrong :  |b jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence ; z anglického originálu ... přeložil Martin Škapa ; ilustrace Marieka Heinlen 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Portál,  |c 2011 
300 |a 253 s. :  |b il. 
520 2 |a Být inteligentní znamená víc než jenom dostávat ve škole dobré známky, řešit rychle matematické úlohy a naučit se nazpaměť co nejvíc faktů. Znamená to víc než mít jen vysoké IQ. Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, "na co jsou chytré" a jak mohou své přednosti využít k tomu, aby se rozvíjely i v jiných oblastech. Pracuje s osmi druhy inteligence, jak je formulovala teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera. Děti mohou zjišťovat, jestli jsou "chytré na slova", "hudebně chytré", "chytré na logiku", "obrazově chytré", "tělesně chytré", "chytré na lidi", "chytré na sebe" či "chytré na přírodu". Dobře strukturovanou knihu mohou využít nejen děti samy, ale i rodiče, pedagogové a vychovatelé, kteří se v individuálních i skupinových programech zaměřují na všestranný rozvoj dětí a chtějí je podpořit v tom, že každé z nich má nějaké přednosti a svůj způsob, jak se rozvíjet v oblastech, v nichž se mu zatím moc nedaří. 
653 |a pedadogika  |a výchova  |a děti  |a školní věk  |a inteligence  |a talent  |a rozvoj osobnosti  |a nadání  |a populárně naučné příručky 
700 1 |a Heinlen, Marieka  |7 xx0146654  |4 ill 
700 1 |a Škapa, Martin  |7 xx0146471  |4 trl 
765 0 |t You're smarter than you think 
910 |a ABG507 
999 |c 34038  |d 34038 
942 |c KN 
993 |0 0  |1 422020062731  |4 0  |6 PA_37_000000000000000  |7 0  |9 41707  |a 120.00  |b 0  |c 62731  |d 2015-05-18  |e 7  |f M  |g PA 37  |h 120.00  |i Jiří Pařízek,Opatov 95,588 05 Dušejov  |j 18  |l M  |m 9  |r 2024-02-01  |s 2023-10-30  |t 5  |w 2017-04-03  |y KN  |z PA