Škola bez poražených : praktická příručka efektivní komunikace mezi učitelem a žákem /

Psychoterapeut Thomas Gordon, zakladatel úspěšného mezinárodního programu Teacher Effectiveness Training, pracoval dlouhá léta s dětmi a naléhavě si uvědomoval dvě skutečnosti: Na jedné straně viděl, jak dospělí svým jednáním dětem často nevědomky ubližují. Zároveň však věděl, že pracovat s dětskými...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Gordon, Thomas, 1918-2002 (Autor)
Další autoři: Žemlová, Julie (Překladatel)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydání:Vydání první
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Popis
Shrnutí:Psychoterapeut Thomas Gordon, zakladatel úspěšného mezinárodního programu Teacher Effectiveness Training, pracoval dlouhá léta s dětmi a naléhavě si uvědomoval dvě skutečnosti: Na jedné straně viděl, jak dospělí svým jednáním dětem často nevědomky ubližují. Zároveň však věděl, že pracovat s dětskými emocemi je nesmírně těžké, a nemá-li k tomu člověk patřičnou průpravu, často je to téměř nemožné. Bylo mu nade vší pochybnost zřejmé, že jsou to právě učitelé, kteří musí denodenně zvládat projevy nejrůznějších dětských emocí od frustraci až po zoufalství, a že jsou z toho často bezradní. Nakladatelská anotace. Kráceno.
Tato kniha je příručkou, která chce pomoci učitelům zvládnout vypjaté situace. Učí je mluvit s žáky způsobem, který posiluje vzájemný vztah, a řešit konflikty tvůrčím způsobem, který přináší oboustrannou spokojenost.
Popis jednotky:Přeloženo z angličtiny
Fyzický popis:325 stran : ilustrace ; 20 cm
Bibliografie:Obsahuje bibliografické odkazy
ISBN:9788075300065