Kyberšikana : pracovní materiály pro učitele a žáky i studenty /
Kyberšikana je jednou z forem šikany, s níž má řadu společných mechanismů: obě formy se dějí záměrně opakovaně, zahrnují psychické násilí včetně symbolické agrese. Kyberšikana využívá oproti tradiční šikaně internet a mobil, jež dovolují agresorovi zachovat si určitý odstup, jistou dávku anonymity a...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2011
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
LEADER | 05012nam a2201633 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | nkc20112200485 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20191029111238.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 110701s2011 xr a e f 000 0 cze | ||
999 | |c 38517 |d 38517 | ||
020 | |a 9788073679842 | ||
040 | |a ABA001 |b cze |e RDA | ||
041 | 1 | |a cze |h eng | |
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 364 |x Sociální problémy vyžadující podporu a pomoc. Sociální zabezpečení |9 18 | |
080 | |a 316.346.32-053.2 |2 MRF | ||
080 | |a 364.636:004 |2 MRF | ||
080 | |a (0.062) |2 MRF | ||
080 | |a (072) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Rogers, Vanessa, |d 1963- |7 jo2011655075 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Kyberšikana : |b pracovní materiály pro učitele a žáky i studenty / |c Vanessa Rogers ; [z anglického originálu ... přeložil Ondřej Vágner] |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Praha : |b Portál, |c 2011 | ||
264 | |a Praha : |b Portál, |c 2011 | ||
300 | |a 97 s. : |b il. ; |c 23 cm | ||
336 | |2 rdacontent |a text |b txt | ||
337 | |2 rdamedia |a bez média |b n | ||
338 | |2 rdacarrier |a svazek |b nc | ||
520 | |a Kyberšikana je jednou z forem šikany, s níž má řadu společných mechanismů: obě formy se dějí záměrně opakovaně, zahrnují psychické násilí včetně symbolické agrese. Kyberšikana využívá oproti tradiční šikaně internet a mobil, jež dovolují agresorovi zachovat si určitý odstup, jistou dávku anonymity a představu bezpečí. Text uvádí výčet konkrétních rad především pro rodiče, jimiž zajistí základ bezpečného prostředí v kyberprostoru svých dětí. Další kapitolu - využitelnou učiteli - tvoří cvičení a aktivity pro diskusi ve třídě či kroužku, které názorným způsobem simulují procesy a činnosti na internetu (např. pomocí množství papírků předvést, jak rychle a do jaké míry se šíří informace). Celá publikace se zabývá preventivními opatřeními, nikoliv řešením probíhající šikany. | ||
520 | |a Rady pro specifickou primární prevenci a předcházení kyberšikany v příručce pro rodiče a učitele. | ||
650 | 0 | 7 | |a děti a mládež |7 ph119707 |
650 | 0 | 7 | |a kyberšikana |7 ph648379 |
650 | 0 | 9 | |a children and youth |
650 | 0 | 9 | |a cyberbullying |
655 | 7 | |a populárně-naučné publikace |7 fd131864 | |
655 | 7 | |a metodické příručky |7 fd132826 | |
655 | 9 | |a popular works | |
655 | 9 | |a methodological manuals | |
765 | 0 | |t Cyberbullying | |
910 | |a ABG507 | ||
910 | |a ABA006 |b F209215 | ||
910 | |a ABA007 | ||
910 | |a ABA008 |b K 87663 | ||
910 | |a ABA012 | ||
910 | |a ABD001 | ||
910 | |a ABD005 | ||
910 | |a ABD008 | ||
910 | |a ABD012 | ||
910 | |a ABD107 | ||
910 | |a ABE190 | ||
910 | |a ABG001 |b G 13321 | ||
910 | |a ABG502 | ||
910 | |a BEG001 | ||
910 | |a BKG501 | ||
910 | |a BKG502 | ||
910 | |a BNG001 | ||
910 | |a BNG501 | ||
910 | |a BOA001 |b 2-1271.883 | ||
910 | |a BOE451 | ||
910 | |a BOG001 | ||
910 | |a BOG505 | ||
910 | |a BRG001 | ||
910 | |a BRG503 | ||
910 | |a BVG001 | ||
910 | |a CBA001 | ||
910 | |a CBD006 | ||
910 | |a CBD007 | ||
910 | |a CHE702 | ||
910 | |a CHG001 | ||
910 | |a CHG501 | ||
910 | |a CLG001 | ||
910 | |a DOG001 | ||
910 | |a FMG501 | ||
910 | |a FMG502 | ||
910 | |a FMG504 | ||
910 | |a FMG508 | ||
910 | |a HBG001 |b N58379 | ||
910 | |a HKA001 |b B0-10479 | ||
910 | |a HKG001 | ||
910 | |a HOG001 | ||
910 | |a JHD001 |b A 9506-V1 | ||
910 | |a JHG001 | ||
910 | |a JHG502 | ||
910 | |a JIG001 | ||
910 | |a KAG503 | ||
910 | |a KHG001 | ||
910 | |a KLG001 |b J 297687 | ||
910 | |a KLG501 | ||
910 | |a KMG001 | ||
910 | |a KOG001 | ||
910 | |a KVG001 | ||
910 | |a LIA001 |b A 201863 | ||
910 | |a LID001 |b A 65921 | ||
910 | |a MBG001 | ||
910 | |a NJG001 | ||
910 | |a NJG505 | ||
910 | |a OLA001 |b 1-240.530 | ||
910 | |a OLD012 | ||
910 | |a OLG001 | ||
910 | |a OPD001 | ||
910 | |a OSA001 |b G 343.814 | ||
910 | |a OSD001 |b B79257 | ||
910 | |a OSG002 |b 2-6.7107 | ||
910 | |a PAG001 |b 238.567 | ||
910 | |a PBG001 | ||
910 | |a PEG001 | ||
910 | |a PNA001 |b 391A61433 | ||
910 | |a PND002 |b PEDKNM5068 | ||
910 | |a PNG001 | ||
910 | |a PNG523 | ||
910 | |a PRG001 | ||
910 | |a PRG501 | ||
910 | |a PTG001 | ||
910 | |a PVG001 | ||
910 | |a RKG001 | ||
910 | |a SMG506 | ||
910 | |a STG001 | ||
910 | |a SUG001 | ||
910 | |a SUG511 | ||
910 | |a SVG503 | ||
910 | |a TAG001 | ||
910 | |a TPG001 | ||
910 | |a TPG502 | ||
910 | |a TRG001 | ||
910 | |a TUG504 | ||
910 | |a UHG001 |b 37 ROG | ||
910 | |a ULD001 | ||
910 | |a ULG001 |b N225150 | ||
910 | |a UOG001 | ||
910 | |a UOG507 | ||
910 | |a VSG001 | ||
910 | |a VSG502 | ||
910 | |a VSG519 | ||
910 | |a ZLD002 | ||
910 | |a ZLG001 | ||
910 | |a ZRG001 | ||
942 | |2 ddc |c KN | ||
993 | |0 0 |1 422020066274 |2 ddc |4 0 |6 37_000000000000000 |7 0 |9 46774 |a 80.00 |b 0 |c 66274 |d 2019-10-29 |e 0 |f PA |g 37 |h 80.00 |i Jiří Pařízek |l PA |r 2019-10-29 |t 5 |w 2019-10-29 |y KN |z PA |