Kyberšikana : pracovní materiály pro učitele a žáky i studenty /

Kyberšikana je jednou z forem šikany, s níž má řadu společných mechanismů: obě formy se dějí záměrně opakovaně, zahrnují psychické násilí včetně symbolické agrese. Kyberšikana využívá oproti tradiční šikaně internet a mobil, jež dovolují agresorovi zachovat si určitý odstup, jistou dávku anonymity a...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Rogers, Vanessa, 1963- (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Praha : Portál, 2011
Vydání:Vyd. 1.
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 05012nam a2201633 a 4500
001 nkc20112200485
003 CZ PrSKC
005 20191029111238.0
007 ta
008 110701s2011 xr a e f 000 0 cze
999 |c 38517  |d 38517 
020 |a 9788073679842 
040 |a ABA001  |b cze  |e RDA 
041 1 |a cze  |h eng 
044 |a xr 
072 7 |a 364  |x Sociální problémy vyžadující podporu a pomoc. Sociální zabezpečení  |9 18 
080 |a 316.346.32-053.2  |2 MRF 
080 |a 364.636:004  |2 MRF 
080 |a (0.062)  |2 MRF 
080 |a (072)  |2 MRF 
100 1 |a Rogers, Vanessa,  |d 1963-  |7 jo2011655075  |4 aut 
245 1 0 |a Kyberšikana :  |b pracovní materiály pro učitele a žáky i studenty /  |c Vanessa Rogers ; [z anglického originálu ... přeložil Ondřej Vágner] 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Portál,  |c 2011 
264 |a Praha :  |b Portál,  |c 2011 
300 |a 97 s. :  |b il. ;  |c 23 cm 
336 |2 rdacontent  |a text  |b txt 
337 |2 rdamedia  |a bez média  |b n 
338 |2 rdacarrier  |a svazek  |b nc 
520 |a Kyberšikana je jednou z forem šikany, s níž má řadu společných mechanismů: obě formy se dějí záměrně opakovaně, zahrnují psychické násilí včetně symbolické agrese. Kyberšikana využívá oproti tradiční šikaně internet a mobil, jež dovolují agresorovi zachovat si určitý odstup, jistou dávku anonymity a představu bezpečí. Text uvádí výčet konkrétních rad především pro rodiče, jimiž zajistí základ bezpečného prostředí v kyberprostoru svých dětí. Další kapitolu - využitelnou učiteli - tvoří cvičení a aktivity pro diskusi ve třídě či kroužku, které názorným způsobem simulují procesy a činnosti na internetu (např. pomocí množství papírků předvést, jak rychle a do jaké míry se šíří informace). Celá publikace se zabývá preventivními opatřeními, nikoliv řešením probíhající šikany. 
520 |a Rady pro specifickou primární prevenci a předcházení kyberšikany v příručce pro rodiče a učitele. 
650 0 7 |a děti a mládež  |7 ph119707 
650 0 7 |a kyberšikana  |7 ph648379 
650 0 9 |a children and youth 
650 0 9 |a cyberbullying 
655 7 |a populárně-naučné publikace  |7 fd131864 
655 7 |a metodické příručky  |7 fd132826 
655 9 |a popular works 
655 9 |a methodological manuals 
765 0 |t Cyberbullying 
910 |a ABG507 
910 |a ABA006  |b F209215 
910 |a ABA007 
910 |a ABA008  |b K 87663 
910 |a ABA012 
910 |a ABD001 
910 |a ABD005 
910 |a ABD008 
910 |a ABD012 
910 |a ABD107 
910 |a ABE190 
910 |a ABG001  |b G 13321 
910 |a ABG502 
910 |a BEG001 
910 |a BKG501 
910 |a BKG502 
910 |a BNG001 
910 |a BNG501 
910 |a BOA001  |b 2-1271.883 
910 |a BOE451 
910 |a BOG001 
910 |a BOG505 
910 |a BRG001 
910 |a BRG503 
910 |a BVG001 
910 |a CBA001 
910 |a CBD006 
910 |a CBD007 
910 |a CHE702 
910 |a CHG001 
910 |a CHG501 
910 |a CLG001 
910 |a DOG001 
910 |a FMG501 
910 |a FMG502 
910 |a FMG504 
910 |a FMG508 
910 |a HBG001  |b N58379 
910 |a HKA001  |b B0-10479 
910 |a HKG001 
910 |a HOG001 
910 |a JHD001  |b A 9506-V1 
910 |a JHG001 
910 |a JHG502 
910 |a JIG001 
910 |a KAG503 
910 |a KHG001 
910 |a KLG001  |b J 297687 
910 |a KLG501 
910 |a KMG001 
910 |a KOG001 
910 |a KVG001 
910 |a LIA001  |b A 201863 
910 |a LID001  |b A 65921 
910 |a MBG001 
910 |a NJG001 
910 |a NJG505 
910 |a OLA001  |b 1-240.530 
910 |a OLD012 
910 |a OLG001 
910 |a OPD001 
910 |a OSA001  |b G 343.814 
910 |a OSD001  |b B79257 
910 |a OSG002  |b 2-6.7107 
910 |a PAG001  |b 238.567 
910 |a PBG001 
910 |a PEG001 
910 |a PNA001  |b 391A61433 
910 |a PND002  |b PEDKNM5068 
910 |a PNG001 
910 |a PNG523 
910 |a PRG001 
910 |a PRG501 
910 |a PTG001 
910 |a PVG001 
910 |a RKG001 
910 |a SMG506 
910 |a STG001 
910 |a SUG001 
910 |a SUG511 
910 |a SVG503 
910 |a TAG001 
910 |a TPG001 
910 |a TPG502 
910 |a TRG001 
910 |a TUG504 
910 |a UHG001  |b 37 ROG 
910 |a ULD001 
910 |a ULG001  |b N225150 
910 |a UOG001 
910 |a UOG507 
910 |a VSG001 
910 |a VSG502 
910 |a VSG519 
910 |a ZLD002 
910 |a ZLG001 
910 |a ZRG001 
942 |2 ddc  |c KN 
993 |0 0  |1 422020066274  |2 ddc  |4 0  |6 37_000000000000000  |7 0  |9 46774  |a 80.00  |b 0  |c 66274  |d 2019-10-29  |e 0  |f PA  |g 37  |h 80.00  |i Jiří Pařízek  |l PA  |r 2019-10-29  |t 5  |w 2019-10-29  |y KN  |z PA