Jak přežít s poruchami učení : rádce pro děti /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Fisher, Gary L., 1951- (Autor), Cummings, Rhoda Woods, 1944- (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Praha : Portál, 2012
Vydání:Vyd. 1.
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01917cam a2200553 a 4500
001 nkc20122379297
003 CZ PrNK
005 20231026100912.0
007 ta
008 120907s2012 xr a c f 000 0 cze d
020 |a 9788026201564 
040 |a KLG001  |b cze  |d OLA001  |e RDA 
041 1 |a cze  |h eng 
044 |a xr 
072 7 |a 616.89  |x Psychiatrie  |9 14 
072 7 |a 0/9-053.2  |x Literatura pro děti a mládež (naučná)  |9 26 
080 |a 616.89-008.43  |2 MRF 
080 |a 159.953.5  |2 MRF 
080 |a 159.955  |2 MRF 
080 |a 316.772.4  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
080 |a (0.053.2)  |2 MRF 
100 1 |a Fisher, Gary L.,  |d 1951-  |7 xx0157066  |4 aut 
245 1 0 |a Jak přežít s poruchami učení :  |b rádce pro děti /  |c Gary Fisher, Rhoda Cummings ; [z anglického originálu ... přeložila Petra Diestlerová] 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Portál,  |c 2012 
264 |a Praha :  |b Portál,  |c 2012 
300 |a 95 s. :  |b il. ;  |c 23 cm 
336 |2 rdacontent  |a text  |b txt 
337 |2 rdamedia  |a bez média  |b n 
338 |2 rdacarrier  |a svazek  |b nc 
650 0 7 |a specifické poruchy učení  |7 ph125888 
650 0 7 |a učení  |7 ph126979 
650 0 7 |a řešení problémů  |7 ph137287 
650 0 7 |a interpersonální komunikace  |7 ph121153 
650 0 9 |a learning disabilities 
650 0 9 |a learning 
650 0 9 |a problem solving 
650 0 9 |a interpersonal conflicts 
655 7 |a příručky  |7 fd133209 
655 7 |a publikace pro děti  |7 fd133156 
655 9 |a handbooks and manuals 
655 9 |a children's literature 
700 1 |a Cummings, Rhoda Woods,  |d 1944-  |7 xx0157065  |4 aut 
765 0 |t Survival guide for kids with LD 
910 |a ABG507 
942 |2 ddc  |c KN 
999 |c 41821  |d 41821 
993 |0 0  |1 422020069047  |2 ddc  |4 0  |6 15_000000000000000  |7 0  |9 51322  |a 99.00  |b 0  |c 69047  |d 2023-10-26  |e 1  |f M  |g 15  |h 99.00  |i Jan Studnička  |l PA  |r 2023-11-06  |s 2023-10-30  |t 5  |w 2023-10-26  |y KN  |z PA