Objevujeme přírodu : učení hrou a prožitkem /

Joseph Cornell, přírodovědec a pedagog, zjistil, že děti se učí mnohem efektivněji, je-li atmosféra učení naplněna radostí a je-li jim umožněno, aby se do předmětu učení zcela ponořily. Jeho koncepce tzv. flow učení (flow označuje plynutí - tedy plynutí zážitku samotného, splynutí prožívajícího člov...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Cornell, Joseph Bharat, 1950- (Autor)
Další autoři: Kapsová, Lenka, 1971- (Překladatel)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Praha : Portál, 2012
Vydání:Vyd. 1.
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Popis
Shrnutí:Joseph Cornell, přírodovědec a pedagog, zjistil, že děti se učí mnohem efektivněji, je-li atmosféra učení naplněna radostí a je-li jim umožněno, aby se do předmětu učení zcela ponořily. Jeho koncepce tzv. flow učení (flow označuje plynutí - tedy plynutí zážitku samotného, splynutí prožívajícího člověka s intenzivním prožitkem) zahrnuje čtyři na sebe navazující kroky: 1. probuzení nadšení, 2. zaměření pozornosti, 3. ponoření do nezprostředkované zkušenosti a 4. sdílení zážitků s ostatními.
Fyzický popis:141 s. : il.
Bibliografie:Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN:978-80-262-0145-8