Objevujeme přírodu : učení hrou a prožitkem /
Joseph Cornell, přírodovědec a pedagog, zjistil, že děti se učí mnohem efektivněji, je-li atmosféra učení naplněna radostí a je-li jim umožněno, aby se do předmětu učení zcela ponořily. Jeho koncepce tzv. flow učení (flow označuje plynutí - tedy plynutí zážitku samotného, splynutí prožívajícího člov...
Uloženo v:
Hlavní autor: | Cornell, Joseph Bharat, 1950- (Autor) |
---|---|
Další autoři: | Kapsová, Lenka, 1971- (Překladatel) |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2012
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
Strukturované učení : vzdělávání dětí s autismem a jinými vývojovými poruchami /
Autor: Čadilová, Věra, 1959-, a další
Vydáno: (2008) -
Hry pro rozvoj emocí a komunikace. koncepce a model tvořivě humanistické výchovy /
Autor: Zelinová, Milota, 1943-
Vydáno: (2011) -
Sedm největších rodičovských omylů /
Autor: Friel, John C., 1947-, a další
Vydáno: (2014) -
Podmínky učení /
Autor: Gagné, Robert M.
Vydáno: (1975) -
Skupinové hry pro život 4. pryč s agresí, úspěch pro každého, um ění spolupráce, sebeúcta, řešení problémů /
Autor: Vopel, Klaus W
Vydáno: (2009)